Hello Insights

Je weet dat je uit je data heel wat inzichten kan halen die je een competitief voordeel geven. Helaas ontbreekt het je soms aan middelen en personeel, analytische profielen zijn immers erg in trek. Misschien heeft je IT-afdeling niet altijd de nodige hardware. Met onze Hello Insights kun je toch aan de slag met analytics. Wij nemen de tools, hardware en data scientists op ons. Jij voorziet de data en het op te lossen probleem, wij bezorgen je de kant-en-klare resultaten.

 

 
 

De pluspunten van Hello Insights

Kosten-efficiënte analytics

Dankzij ons flexibel betaalmodel, zorgt Hello Insights ervoor dat je geen grote investeringen moet doen in personeel en soft- en hardware om businessuitdagingen op te lossen met analytics of BI.

Een volledig overzicht

Geen dataset te groot voor ons. Doordat we grote volumes data kunnen verwerken, kunnen we een zo breed mogelijk beeld geven.

Perfect afgestemde algoritmes

Via onze tools hebben we een resem algoritmes tot onze beschikking. Zo kunnen we onze modellen perfect afstemmen op je vraag

Flexibiliteit

Veranderen je noden? Dan veranderen we mee. We passen ons aan en schalen naar jouw eisen.

Expertise

We hebben een team van gekwalificeerde analytics experts met ervaring en expertise in verschillende industrieën die zich ontfermen over jouw data.

 
 

Hello Insights biedt je een oplossing voor

Veel data, complexe problemen

Veel organisaties hebben het moeilijk om de enorme hoeveelheid data die ze genereren te beheren. Bovendien blijken de op te lossen problemen te moeilijk te zijn om in-house op te lossen. Hello Insights helpt je beter omgaan met data en bezorgt je de nodige expertise.

Niet genoeg kennis of personeel

Vaak hebben bedrijven niet de juiste mix aan skills om data te beheren, uitpluizen en analyseren. Met Hello Insights verwerken wij de data voor jou en halen we de nood aan het juiste personeel voor je weg.

Ontoereikende IT-infrastructuur

Dataverwerking vraagt ook een gespecialiseerde IT-infrastructuur. Dat eist een grote investering en een project van enkele maanden. Bij Hello Insights verwerken we je data in onze eigen infrastructuur.

 
 

Het prijskaartje

Het prijskaartje

Hello Insights is beschikbaar in een jaarlijkse, kwartaal of maandelijkse formule. Jij betaalt enkel voor de diensten, met de kosten voor infrastructuur en verschillende omgevingen moet je geen rekening mee houden. De prijs wordt berekend op basis van vier factoren:

  • Volume, variatie, format en kwaliteit van de aangeleverde data.
  • De complexiteit van het op te lossen business probleem.
  • Het gewenste formaat van het eindresultaat.
  • De frequentie waarmee we resultaten moeten opleveren.
 
 

Waarvoor Hello Insights gebruiken

Data analytics en bij uitbreiding onze Hello Insights, kan voor heel wat nuttige zaken worden gebruikt. In deze vier velden kan het alvast een verschil maken.

Marketing

Bouw hechtere relaties met je klanten.

Finance

Verbeter de bottom line.

Sales

Verbeter omzetprestaties.

HR

Krijg maximaal werknemers engagement.

 

Gepersonaliseerde verzekering

Verschillende sensoren, zoals die in de auto, maken het mogelijk om met data van je klanten een verzekeringspolis op maat aan te bieden. Met informatie over de gereden afstand en snelheid, kan het rijgedrag van de klant in kaart worden gebracht. De premies voor een autoverzekering en dergelijke kunnen vervolgens worden aangepast naar dat gedrag.

Voordelen:

  • Minder kosten voor de klant en de verzekeraar
  • Beter tegemoetkomen aan de noden
 

Persoonlijke aanbevelingen in retail

Bij online verkoop of een kassasysteem met klantenkaart, weet je wat klanten al kochten. Met machine learning en artificiële intelligentie kunnen we dit aankoopgedrag analyseren. Zo kan je gerichte aanbevelingen doen over welk product je klant nog zou kunnen interesseren of die passen bij een bepaalde aankoop.

Voordelen:

  • Betere dienstverlening naar klanten toe
  • Verbetering van up-sell en cross-sell mogelijkheden
 

Prijsanalyse

Informatie over aankoopgeschiedenis, voorkeuren en demografie van je klanten helpen je bij een betere prijszetting. Zelfs real-time en persoonlijke aanpassingen van prijzen worden zo mogelijk. Zo optimaliseer je de marges.

Voordelen:

  • Meer klantentevredenheid
  • Verbeterde verkoop
  • Meer herhaalaankopen
 

Advertentieanalyse

Marketeers kunnen pagina-informatie, aankoopgeschiedenis, voorkeuren en demografische gegevens aanwenden om aantrekkelijke advertenties samen te stellen. Je schotelt klanten de juiste advertentie op het juiste moment voor en verbetert zo de efficiëntie.

Voordelen:

  • Grotere return voor marketing
  • Meer clicks
 

Customer churn-analyse

Klanten aanhouden is een hele klus. Met de data die je over hen hebt, is het mogelijk meer inzicht te krijgen in de redenen van vertrek. Ontdek de waarschuwingstekens zodat je gericht kan ingrijpen met campagnes zodat klanten niet van leverancier veranderen.

Voordelen:

  • Krijg inzicht in waarom klanten vertrekken
  • Benader hen proactief om ze aan te houden
 

Ook je voordeel doen met data en analytics zonder grote investeringen?

Kies dan voor Hello Insights. Kosten voor de technische infrastructuur of zorgen over test-, ontwikkeling- of backup-omgevingen zijn verleden tijd. Onze experten staan ter beschikking om jou de resultaten te bezorgen die je bedrijf naar het volgende niveau tillen.

Interesse in Hello Insights? Vul dan je gegevens in en we nemen contact met je op om er samen dieper op in te gaan.

Naam (verplicht)

E-mailadres (verplicht)

We houden rekening met uw privacy. Alleen als u het daarmee eens bent, voegen we u toe aan onze verzendlijst voor direct marketing per e-mail. Meer informatie over wat we met uw gegevens doen, staat in onze privacyverklaring.

 

Jij de data, wij het antwoord

Data is voor veel bedrijven het nieuwe digitale goud. Erin zitten immers antwoorden en inzichten verscholen die hen helpen om een competitief voordeel te krijgen. Maar niet elk bedrijf heeft de nodige middelen beschikbaar om hier zomaar mee aan de slag te gaan.

Hallo inzichten!

Om hieraan het hoofd te bieden, kan je bij SBI terecht voor Hello Insights. In een fractie van de tijd die het je zou kosten om zelf analytics op te zetten, leveren wij je een antwoord uit je data. Wij nemen het hele proces, de soft- en hardware, IT support en data scientists op ons. Jij bezorgt ons de data en je vraag, wij geven je het analytische antwoord zonder grote investeringen van jouw kant. Zo kan je business uitdagingen snel oplossen met harde feiten uit data.

Onze kennis en tools, jouw uitdaging

Onze expertise en analytische technologie staat volledig ter beschikking voor jouw vraag. Samen kijken we welke uitdaging je wilt oplossen en zetten die haarfijn uiteen. Daarna gaan we voor jou aan de slag met je data. SBI transformeert je data, maakt analytische modellen en stellen regels op volgens best practice-methodes. Uiteraard doen we dat allemaal binnen een uiterst beveiligde omgeving en met respect voor alle privacyregelgeving.